در سی و سومین جلسه ستاد اجرایی طرح تحول نظام سلامت، جزئیات دستورالعمل طرح ماندگاری پزشکان مقیم در بیمارستانها مورد بررسی قرار گرفت.
در سی و سومین جلسه ستاد اجرایی طرح تحول نظام سلامت، جزئیات دستورالعمل طرح ماندگاری پزشکان مقیم در بیمارستانها مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد: جزئیات قراردهای پزشکان متخصص و عمومی مقیم ، اصول همکاری پزشکان با این طرح و نحوه ی عقد قراردادها از عناوین مهم مطرح شده در این جلسه بود.
معاون درمان دانشگاه از ابلاغ جزئیات این دستورالعمل طی چند روز آینده خبر داد.
سومین دستورالعمل اجرایی طرح با عنوان ماندگاری پزشکان مقیم در بیمارستانها از اول خردادماه سال جاری در بیمارستانهای استان اجرا خواهد شد.
گفتنی ست در راستای ارائه گزارش عملکرد به مردم شریف استان، رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد و معاون درمان این دانشگاه، در نشستی خبری جزئیات طرح را برای مردم بازگو خواهند کرد.
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

پنجشنبه 25,ژوئن,2026